Ventetid på telefonen i uge 9 og 10

Holbæk Kommune skifter sit omstillingsbord i disse dage, hvilket kan give lidt ventetid ved telefonisk henvendelse til os.
01.03.2016

Vi skifter omstillingsbord i disse dage, og det giver desværre nogle udfordringer.

Vi oplever dels lidt længere ventetid end normalt og samtidig har vi problemer med at kunne se, om modtagerne af kaldene i organisationen er tilgængelige.

Det giver desværre en del opkald, der ryger tilbage til Kontaktcentret, mens vi leder efter en ledig relevant medarbejder.

Vi arbejder hårdt på sagen både med kommunens IT-afdeling samt leverandørerne af kommunens telefoniplatform og omstillingssystem, og vi forventer normaldrift i løbet af uge 10.

Det er rigtig ubelejligt for borgere og virksomheder, som forsøger at få kontakt med kommunen, og det beklager vi.



Feedback

Sidst opdateret

21.07.2016

Ansvarlig redaktør

Mads Jakobsen