Spring til indhold

Kommunikation 2020

Hvordan oplever borgere kommunikationen fra og med Holbæk Kommune? Det svarede Borgerpanelet på i november 2020.

Borgerpanelet har i november 2020 svaret på, hvordan de oplever kommunikationen fra og med Holbæk Kommune. Undersøgelsen blev gennemført i fra 4. - 19. november 2020, og er sendt ud til 1.060 borgere. Der er 433 som har besvaret hele undersøgelsen, hvilket giver en svarprocent på 40. Det er mindre end normalt for borgerpanelundersøgelser, men svarer til svarprocenten for en tilsvarende undersøgelse i 2017. Det vurderes at være en tilfredsstillende svarprocent. Ud over denne figurrapport er der også udarbejdet en rapport som sammenligner besvarelserne fra 2017 og 2020, samt en rapport med alle kommentarer fra respondenterne.

Figurrapport uden kommentarer

Alle kommentarer

2020 sammenlignet med 2017



Feedback

Sidst opdateret

01.09.2022

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin