Spring til indhold

Organisationsservice

- en tværgående stabsfunktion for hele Holbæk Kommune.

Organisationsservice består af følgende afdelinger: Løn og Regnskab, Indkøb, IT og Digitalisering og HR. Vi er ca. 80 ansatte og vores opgave er primært at understøtte effektiv løsning af kommunens seks kerneopgaver. De overordnede rammer for opgaveløsningen er fastlagt i kommunens politiker og strategier.

Vores hverdag består af både drift-, support og udviklingsopgaver, og som regel i samarbejde med afdelingerne ud på områderne. Derudover gennemfører vores medarbejdere en række centrale aktiviteter, planlagt sammen med chefgruppen, direktionen og Hovedsamarbejdsudvalg.

Chef

Ole Lollike

Afdelinger

Løn og regnskab



Afdelingsleder: Lars Guldberg Nielsen

Indkøb



Afdelingsleder: Siv Kjær Wagner

HR



Afdelingsleder: Peter Joensen

IT og digitalisering



Afdelingsleder: Troels Gade



Feedback

Sidst opdateret

08.08.2022

Ansvarlig redaktør

Jakub Christensen Medonos