Spring til indhold

Indberetningsseddel

Indberetningsseddel til brug for aflastningsfamilier og døgnplejefamilier

Indberetningsseddel:

Som aflastningsfamilie bruger du indberetningssedlen til, at indberette antal aflastningsdage og kørsel.

Som døgnplejefamilie bruger du indberetningssedlen til, at indberette udlæg og aftalt kørsel (se håndbogen).

Indberetningssedlen finder du her.

Når du har udfyldt indberetningssedlen, sendes den som digital post til din tilsynskonsulent - Lad den forblive i excel-format, så din tilsynskonsulent kan arbejde videre i arket.

Send sikker post 

  • gå på borger.dk og klik på "Digital Post" øverst.
  • log ind med MitID tryk på "skriv ny post"
  • hvis din besked er til en offentlig myndighed, kan du ofte finde den ved, at trykke "Vælg modtager" - vær opmærksom på, at der kan være underkategorier i samme offentlige myndighed, som kan findes ved at trykke på tegnet til venstre for navnet.
  • vælg hvad din besked handler om i "Angiv hvad din forespørgsel drejer sig om"
  • udfyld emne og tekstfelt
  • tryk på det lille ikon, der forestiller en papirclips og vælg "vedhæft dokument fra dit arkiv"
  • marker dokumentet i boksen til venstre og tryk "Vedhæft" i den grønne boks
  • klik på "Send"

Vejledninger:

Sådan udfylder du et dokument og sender retur til Tilsynskonsulenterne i Holbæk Kommune

Sådan skriver du sikkert til Tilsynskonsulenterne i Holbæk Kommune

Sådan besvarer du post fra Tilsynskonsulenterne i Holbæk Kommune



Feedback

Sidst opdateret

21.02.2023

Ansvarlig redaktør

Susan Larsen