Hvis dine personlige forhold ændrer sig

Når du får selvforsørgelses- og hjemrejseydelse, overgangsydelse, uddannelses- eller kontanthjælp, har du pligt til straks at meddele kommunen om enhver ændring i dine personlige og økonomiske forhold. Hvis ikke du giver os de rigtige oplysninger, eller hvis du undlader at fortælle os om ændringer, skal du betale de penge tilbage, du ikke er berettiget til.

Vi sender dig et partshøringsbrev, hvis vi konstaterer, at du har fået penge, som du ikke har ret til. Hvis du er enig i det, vi skriver i brevet, skal du ikke gøre noget. Hvis du derimod er uenig med os, skal du tage kontakt til os enten pr. telefon eller pr. mail indenfor den frist der står i brevet.

Telefon- og åbningstider i Ydelsesservice fremgår af kommunens kontaktside.

E-mail: Ydelseskontor@holb.dk

Brug Digital Post til at kommunikere sikkert med Ydelsesservice. Du finder din digitale postkasse på www.borger.dk.

23.09.2021

Marianne Staby Frost