Spring til indhold

Drift af genbrugshjælpemiddeldepot

Holbæk Kommune udbyder drift af genbrugshjælpemiddeldepot

Udbuddet omfatter opbevaring af hjælpemidler, levering og afhentning af hjælpemidler til borgere, montering og/eller indstilling af hjælpemidler, så de umiddelbart kan tages i brug samt andre opgaver, som naturligt hører til den udbudte opgave, såsom vask/rengøring, lovpligtige serviceeftersyn og reparation af hjælpemidler.

Udbuddet omfatter indgåelse af kontrakt med én leverandør og løber i 4 år med mulighed for forlængelse i 2 x 12 mdr.

Tildelingskriteriet for kontrakten er: Pris

Tilbuddet skal afleveres elektronisk gennem EU-Supply senest den 31.05.2018 kl. 12.00.

For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internetbrowser:

https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=210532&B=&PS=1&PP=ctm/Supplier/PublicTenders

Udbudsmaterialet kan downloades gratis.



Feedback

Sidst opdateret

01.05.2018

Ansvarlig redaktør

Morten Holm