Spring til indhold

Udbud af stomihjælpemidler

Fællesudbud Sjælland udbyder rammeaftale vedr. køb og levering af stomihjælpemidler, samt service til 13 kommuner.

Aftalen udbydes i henhold til Udbudsloven og gennemføres som et offentligt udbud og alle relevante leverandører opfordres derfor til at afgive tilbud.

Udbuddet gennemføres med henblik på indgåelse af en 2-årig rammeaftale med mulighed for forlængelse i yderligere 2 år. Rammeaftalen vil omfatte køb stomihjælpemidler – dvs. kommunernes bevillinger af stomihjælpemidler i henhold til Servicelovens § 112, samt service til bevillingshavere og kommuner.

Udbuddet gennemføres i praksis af Slagelse Kommune for Fællesudbud Sjælland på vegne af følgende kommuner:

Faxe, Guldborgsund, Holbæk, Kalundborg, Lejre, Næstved, Odsherred, Ringsted, Roskilde, Slagelse, Sorø, Stevns og Vordingborg kommuner.

Yderligere information om udbuddet findes ved klik på nedenstående link til EU-supply. Udbuddet afholdes som en fuld elektronisk procedure, og afgivelse af tilbud sker derfor også via linket.  

http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=245424&B=SLAGELSE

Der gøres opmærksom på, at tilbudsfristen er den 29. august 2019 kl. 12.00, og at tilbud skal fremsendes inden for tidsfristen via det elektroniske udbudssystem.

Hvis der opstår tekniske problemer i forbindelse med adgang til materialet, skal EU-supply kontaktes på nedenstående e-mail/telefonnummer:

It-support, EU-supply:

Telefon: 70 20 80 14

E-mail: dksupport@eu-supply.com



Feedback

Sidst opdateret

06.08.2019

Ansvarlig redaktør

Jakub Christensen Medonos