Spring til indhold

Udbud af to-årigt samarbejde vedrørende afklaringsindsats

Udbud af toårigt samarbejde vedrørende afklaringsindsats er nu offentliggjort.

Konkurrenceudsættelsen gennemføres med det formål at iværksætte en målrettet tværfaglig indsat for borgere, som har behov for at blive afklaret i forhold til fremtidig forsørgelse. Indsatsen skal have fokus på borgerens muligheder for at få forelagt deres sag for kommunens rehabiliteringsteam med henblik på indstilling til fleksjob, ressourceforløb og førtidspension.

 

Materialet kan rekvireres via udbudssystemet eu-supply.com på følgende link:

https://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/PublicPurchase/258955/0/0?returnUrl=&b=HOLBAEK

Hvis der opleves tekniske problemer med systemet, skal EU-Supply kontaktes på nedenstående e-mail/telefonnummer:

 

IT-support, EU-Supply

Tlf.: (+45) 70 20 80 14

E-mail: support@eu-supply.com

 

 

Alle henvendelser, herunder spørgsmål, skal stilles via udbudssystemet eu-supply.com.

Fristen for at stille spørgsmål er den 26. februar 2020.

Ordregiver besvarer ikke spørgsmål i uge 7.

Tilbuddet skal afgives senest den 6. marts 2020 via eu-supply.com.



Feedback

Sidst opdateret

21.02.2020

Ansvarlig redaktør

Jakub Christensen Medonos