Hvis du oplever problemer som fejl på belysningen, huller i vejene, defekte bænke og manglende oversigtsforhold i trafikken, kan du tippe os i Holbæk Kommune via en app. Tidligere hed appen ”Giv et Praj” men vi skifter til et nyt og forbedret produkt.
Den nye app hedder ”Holbæk Borgertip” og gælder fra 1. september 2024. Herfra er den gamle app ikke længere tilgængelig. Du kan downloade ”Holbæk Borgertip” i App Store eller Google Play. Appen kan også tilgås via kommunens hjemmeside.
I den nye app kan man fortsat give Holbæk Kommune tip om kommunale opgaver.
Mere brugervenlig
Selve appen er mere brugervenlig med færre lister og mindre tekniske beskrivelser. Samtidig er det op til ansatte fagpersoner at placere tips i de korrekte tekniske kategorier.
Du kan som borger desuden selv opdatere og slette deres profiler efter behov. På den måde anonymiseres dine oplysninger, hvis du vælger at slette dine oplysninger i din profil.
Det er fortsat muligt at logge på anonymt, men så har du ikke mulighed for at følge dine henvendelser, og vi har i administrationen heller ikke mulighed for at stille dig opklarende spørgsmål.
Det er vigtigt at være opmærksom på, at tips og opgaver bliver løst i prioriteret rækkefølge, og at enkelte opgaver måske ikke vil blive udført.
Vi læser alle tips, og du kan hente appen her:
Hent app via App-Store her.
Hent app via Google Play her.