Spring til indhold

Info om Borgerservice

Du skal bestille tid, hvis du skal i Borgerservice, og huske at bære mundbind eller visir. Der er ikke krav om fremvisning af coronapas.
24.02.2021

Generelle telefoniske henvendelser

Telefoniske henvendelser til Holbæk Kommune kan fortsat ske på 72 36 36 36 indenfor kommunens normale telefontid.

Derudover et par andre kontaktmuligheder: Den Digitiale Hotline og Akutnumre.

Tidsbestillinger

Du skal bestille tid på alle områder indenfor Borgerservice via kommunens hjemmeside eller ved at ringe !il den Digitale Hotline telefon 70 20 00 00 eller kommunens hovednummer 72 36 36 36.

Det gælder også for hjælp til selvbetjeningsløsningerne.

Har du ikke selv en pc eller på anden måde mulighed for at komme på nettet, kan du booke en tid til at bruge en af Borgerservices borger pc'er, hvor du kan læse din digitale post m.v.

Kom direkte til tidsbestilling.

Vielser

Der afvikles vielser i normalt omfang. Henvendelse kan ske til 72 36 36 36.

Indrejse

Hvis du skal anmelde indrejse til en adresse i Holbæk Kommune, skal henvendelse ske til 72 36 36 36.

Du kan også sende en sikker henvendelse via dette link https://holbaek.dk/kontakt/skriv-til-os/, hvor du oplyser dine kontaktinformationer, og du vil hurtigst muligt blive kontaktet.

Udlevering af mundbind

Du kan få udleveret mundbind ved indgangene i følgende tidsrum her:

  • Borgerservice, Jernbanevej i Holbæk: Alle hverdage kl. 10-13.
  • Holbæk Bibliotek: Alle hverdage, kl. 15-17
  • Jyderup Bibliotek: Mandag og torsdag, kl. 15-17
  • Svinninge Bibliotek: Tirsdag og torsdag, kl. 15-17
  • Tølløse Bibliotek: Tirsdag og fredag, kl. 15-17

Krav om mundbind eller visir i Borgerservice og Jobcenter

Fra mandag den 9. november 2020 er det et krav at bære mundbind eller visir i Borgerservice og Jobcenter i Holbæk Kommune.



Feedback

Sidst opdateret

16.04.2021

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin