Spring til indhold

Info om Borgerservice

Borgerservice har lukket for personlige henvendelser i perioden 14. december 2020 til og med 7. februar 2021. Telefoniske henvendelser kan fortsat ske indenfor kommunens normale telefontid.
03.01.2021

Generelle telefoniske henvendelser

Telefoniske henvendelser til Holbæk Kommune kan fortsat ske på 72 36 36 36 indenfor kommunens normale telefontid.

Derudover et par andre kontaktmuligheder: Den Digitiale Hotline og Akutnumre.

Tidsbestillinger

Borgere som allerede har bestilt tid, kan fortsat møde op til den aftalte tid.

Kørsel

Kørsel til læge/speciallæge for pensionister, som ikke kan transportere sig selv, kan fortsat bestilles ved henvendelse til 72 36 36 36.

Kørekort

Akuttid for personlige henvendelser bliver kun givet, hvis kørekortet udløber inden 7. februar 2021. Henvendelser skal ske til telefon 72 36 36 36.

Nem-Id

Nyt nøglekort kan bestilles via www.nemid.nu, hvor der også findes svar på en lang række andre spørgsmål. I akutte tilfælde kan der bestilles tid til oprettelse eller nyt nøglekort på https://reservation.frontdesksuite.com/holbaek/borgerservice.

Du kan kun få en akuttid, hvis der ikke er mulighed for selvbetjening på www.nemid.nu 

Pas

  • Har du et pas liggende til afhentning i dokumentboksen ved hovedindgangen, kan det fortsat afhentes ved at følge instruksen i den tilsendte SMS.
  • Har du et pas liggende til afhentning i Borgerservice, skal henvendelse ske til 72 36 36 36.
  • Har du akut brug for et pas, skal du ringe til 72 36 36 36.

Hjælp til selvbetjening

Hjælp til selvbetjening kan fortsat ydes telefonisk via Den Digitale Hotline på telefon 72 20 00 00. I særlige tilfælde vil der kunne bestilles tid til personlig betjening via kommunens hovednummer 72 36 36 36.

Vielser

Der afvikles vielser i normalt omfang. Henvendelse kan ske til 72 36 36 36.

Indrejse

Hvis du skal anmelde indrejse til en adresse i Holbæk Kommune, skal henvendelse ske til 72 36 36 36.

Du kan også sende en sikker henvendelse via dette link https://holbaek.dk/kontakt/skriv-til-os/, hvor du oplyser dine kontaktinformationer, og du vil hurtigst muligt blive kontaktet.

Udlevering af mundbind

Der er indført nye, skærpede tiltag i en række kommuner, der foreløbigt gælder frem til og med d. 17. januar. Derfor er der ændrede åbningstider for afhentning af mundbind.

Du kan få udleveret mundbind ved indgangene i følgende tidsrum her:

  • Borgerservice, Jernbanevej i Holbæk: Alle hverdage kl. 10-13.
  • Holbæk Bibliotek: Alle hverdage, kl. 15-17
  • Jyderup Bibliotek: Mandag og torsdag, kl. 15-17
  • Svinninge Bibliotek: Tirsdag og torsdag, kl. 15-17
  • Tølløse Bibliotek: Tirsdag og fredag, kl. 15-17

Krav om mundbind eller visir i Borgerservice og Jobcenter

Fra mandag den 9. november er det et krav at bære mundbind eller visir i Borgerservice og Jobcenter i Holbæk Kommune.



Feedback

Sidst opdateret

17.01.2021

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin