Har du brug for hjælp til at læse, forstå og besvare din post
Posthåndtering i Social Rehabilitering
Hvad?
Ganske enkelt, så kan du som borger få vejledning til at læse, forstå og besvare din post på e-Boks, på mit.dk og få gennemgået din brevpost med f.eks. regninger eller andre henvendelser fra offentlige myndigheder. Du kan blive vejledt i at ansøge om enkeltydelser, kontakte dit forsyningsselskab, teleselskab eller lignende.
Tilbuddet er ikke en erstatning for borgerservice, men en støtte til at navigere i det offentlige system.
tilbuddet indeholder ikke råd og vejledning vedrørende lovgivning, men vi kan hjælpe dig med at finde ud af hvor du kan få råd og vejledning om lovgivning.
Ved oprettelse af Mit ID, henviser vi til borgerservice.
Hvornår og hvad tid?
Du kan møde op hver fredag på Kasernevej 6, 2. sal fra klokken 10:00 - 12:00 i lokale 664.
Du behøver ingen forudgående aftale.