Telefon- og åbningstider

Telefontider
Mandag, tirsdag og onsdag: |
|
08.00-16.00 |
Torsdag: |
|
08.00-17.30 |
Fredag: |
|
08.00-13.00 |
Hvis du skal tale med en bestemt person, kan du ringe alle hverdage: 08.30-10.00.
Hvis du skal tale med en bestemt afdeling, kan du ringe alle hverdage: 08.00-13.00.
Enkelte afdelinger har af forskellige årsager andre telefontider:
Afdelinger med specielle telefontider
Borgerservice
Du skal bestille tid i Borgerservice, hvis du skal bruge et pas, et kørekort, have hjælp til NemID, skal flytte eller andet.
Er du ikke digital og har brug for hjælp, er du velkommen til at ringe til os på kommunens hovednummer 72 36 36 36 eller til Den Digitale Hotline på 70 20 00 00.
Jernbanevej 6, 4300 Holbæk
Telefon: 72 36 36 36
Vi accepterer følgende betalingskort:
Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og China UnionPay
Du skal bestille tid, hvis du har et ærinde i Hjælpemiddelafdelingens Kvikskranke
Alle borgere der har brug for et hjælpemiddel, herunder kropsbåret, eller brug for vejledning om hjælpemidler, skal bestille tid. Du behøver ingen henvisning for at kontakte os.
Det anbefales kun at tage én pårørende med.
Tidsbestilling - Tekniske Hjælpemidler kl. 8-11 på telefon 72 36 36 36
Tidsbestilling - Kropsbårne Hjælpemidler kl. 8.30-10 på telefon 72 36 36 36
Åbningstider for kvikskranken
Mandag |
08.30-12.00 |
Tirsdag |
08.30-12.00 |
Torsdag |
10.00-17.00 |
Der er forsat kun mulighed for fremmøde ved Kvikskranken efter tidsbestilling.
Kvikskranken
Hjælpemiddelafdelingen
Ved Faurgården 7
4300 Holbæk
Hvis du føler dig syg eller har symptomer på Covid-19 skal du melde afbud.
Skal du aflevere, udskifte eller have repareret hjælpemidler bedes du ringe til Hjælpemiddelafdelingen i ovenstående telefontid på telefon 72 36 36 36.
Sidst opdateret
03.01.2022
Ansvarlig redaktør