Spring til indhold

Skriv til os

Når du kontakter os elektronisk, skal det ske via en sikker forbindelse. Brug derfor vores sikre mail-formular, som du finder herunder. Hvis du vil sende os et brev eller en pakke, finder du adresserne her.

Du kan altid kontakte os via denne sikre formular: Sikker henvendelse

Du bør undgå at sende cpr-nr. og andre fortrolige oplysninger i e-mails. Men du kan med sindsro sende det i formularen sikker henvendelse eller bruge Digital Post på borger.dk eller e-boks.

Sikker e-mail for myndigheder og virksomheder

Myndigheder og virksomheder kan anvende denne mailadresse til at sende sikker mail til Holbæk Kommune: sikkerpost@holb.dk

Brev eller pakke

Find postadresser til Holbæk Kommune.

Hovedpostadresse

Holbæk Kommune
Att.: (valgfri)
Afdeling / enhed: (valgfri)
0899 Kommuneservice

Denne adresse skal bruges for breve til flg. afdelinger:

(Post hertil bliver scannet og sendt elektronisk til afdelingerne.)

  • Borgerservice
  • Borgervejleder
  • Jobcenter Holbæk
  • Myndighed
  • Sundhedscentret
  • Børneindsatsen
  • Organisationsservice
  • Ledelsessekretariatet
  • Vækst og Bæredygtighed
  • Strategi & analyse
  • Økonomi A
  • Kultur- og fritidssekretariatet
  • Visitationen

Post, der ikke kan scannes

Skal du sende post, som ikke kan scannes fx brochurer, billetter eller licitationer (EU-udbud), skal du bruge afdelingernes postboksadresser.

Borgerservice, Borgervejleder, Jobcenter Holbæk og it-afdelingen:
HoKo
Att.: (valgfri)
Postboks 90
4300 Holbæk

Fælles postboks for øvrige afdelinger i administrationen:
HoKo
Att: (valgfri)
Postboks 89
4300 Holbæk

Breve til institutioner og øvrige afdelinger skal du sende til de respektive adresser.



Feedback

Sidst opdateret

13.12.2018

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin